DaBaby Crushes Ice Cream While Eating Spicy Wings | Hot Ones

  Просмотров 2,632,443

First We Feast

First We Feast

4 дня назад

DaBaby is a breakout rap superstar in the middle of one of the hottest runs in hip-hop, with more than 20 songs on the Billboard chart in 2019 and the release of his debut studio album, KIRK-which, of course, debuted at No. 1. But how is he with spicy food? Find out as the Charlotte emcee takes on the wings of death in front of a LIVE audience at ComplexCon and discusses everything from his smash-hit "Suge," to his love of Krispy Kreme donuts. Don't miss the iconic hot wing ice cream dunk!
BUY THE LAST DAB XXX NOW: heatonist.com/products/hot-ones-the-last-dab?variant=378416136201
BUY THE CLASSIC HOT ONES HOT SAUCE NOW: bit.ly/2Q1VfIh
BUY LOS CALIENTES HOT SAUCE NOW: bit.ly/2LMDxqS
NEW HOT ONES MERCH AVAILABLE NOW: bit.ly/2AIS271
SIGN UP for the Hot Ones Monthly Hot Sauce Subscription box: bit.ly/2veY50P
Subscribe to First We Feast on RUchat: goo.gl/UxFzhK
Check out more of First We Feast here:
firstwefeast.com/
firstwefeast
FirstWeFeast
firstwefeast

First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.

Комментарии
First We Feast
First We Feast 4 дня назад
Thanks to everyone who came out to ComplexCon! Let's make it a full spice lord takeover next year.
Terry
Terry 6 часов назад
First We Feast I’ll crush them wings. Shit I can eat 2 of each
Roland Mendoza
Roland Mendoza Час назад
Tolerate the burn 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶 but....the audience concept is stupid go back the original way
Aaron Norris
Aaron Norris Час назад
Baby: lucky I ain't no quitter man Also baby: "can i quit?"
Mike Hawk
Mike Hawk Час назад
Me: I'm not spending anymore money on food. Friends: Let's go eat. Me: 12:04
Kyle Freitas
Kyle Freitas Час назад
this seasons guests were flops
GoBoyZ
GoBoyZ Час назад
Dababy: *Exhales* Audience: Bruuuh that nigga 🤣🤣🤣🤣🤣
INTR1NSIC RULES
INTR1NSIC RULES 2 часа назад
Why this feel like they have a “LAUGH” light that tells the crowd when to laugh 😂
Melissa brown
Melissa brown 2 часа назад
He said weak ass wings 😂😂
Meechie Glover
Meechie Glover 2 часа назад
every episodes i watch my mouth gets hot 😂
Morgan Grant
Morgan Grant 2 часа назад
Half way through and already my favourite hot ones ever!
Steven
Steven 3 часа назад
“Aye....fuck it” 😂😂😂😂👏
John Chinzah
John Chinzah 3 часа назад
Help me out,they got me in a group home
barlos :9
barlos :9 3 часа назад
DO NLE
RolexD
RolexD 4 часа назад
Go check out my tracks🔥🔥🔥🎧
Chase Richardson
Chase Richardson 4 часа назад
why do the episode in front of audience, i feel like that takes away from the genuine comedy that happens where you guys typically film these, without an audience.
Braden Carter
Braden Carter 4 часа назад
anybody else a little mad he’s eating with his grills in
tatiyana bonner
tatiyana bonner 4 часа назад
So who gonna tell him that mayo is the base of ranch 😂😂
DjAjonra
DjAjonra 4 часа назад
It’s terrible interviewing him.
Devinator459
Devinator459 4 часа назад
PLEASE DO THE RUchatR PENGUINZ0/CRITIKAL
Danny Alvarez
Danny Alvarez 5 часов назад
You should get Canelo Alvarez the boxer on Hot ones
LolaBreak HEARTS
LolaBreak HEARTS 5 часов назад
It's kinda sad with the whole love audience laughing at him.
justjared135
justjared135 5 часов назад
IT'S A FUCKING LIVE AUDIENCE BECAUSE THEY HAVE A FEATURE ON COMPLEXCON. OF COURSE THE AUDIENCE IS INVOLVED YOU FUCKING IDIOTS LMAO
justjared135
justjared135 5 часов назад
It's a live audience because it's a live audience 0.0
LolaBreak HEARTS
LolaBreak HEARTS 5 часов назад
How did I go this long not seeing Sean's Sexy legs???!!!
Zach Gambill
Zach Gambill 5 часов назад
Let's get stevewilldoit on here
alexa
alexa 5 часов назад
petition for @codyko and @noelmiller to go on hot ones
Coswin Grant
Coswin Grant 5 часов назад
Sean’s adamantium is starting to wear off 14:12
Renee P
Renee P 5 часов назад
Awful video and don't even know who tht bitch is
Dai Brown
Dai Brown 5 часов назад
FUCK THEM WING!!!LMDAO..
HairySkxxll
HairySkxxll 5 часов назад
Damn my foo grill was glistening
svaladez26
svaladez26 6 часов назад
Garbage go back to the og shit
Destiny Cechowski
Destiny Cechowski 6 часов назад
He fine asl🥴
Olivia Alvarado
Olivia Alvarado 6 часов назад
Please have Rob Dyrdek on your show!.
HELLBOUNDPOET
HELLBOUNDPOET 6 часов назад
Rep’n QC!
XXXGLITCH Mancias
XXXGLITCH Mancias 7 часов назад
Lil baby: bout to eat some weak-ass wings bruh Later* Lil baby: DAMN THIS SHIT IS BURNIN BRUH DAMN
Liv Miles
Liv Miles 7 часов назад
Why is there an audience now???
DayTheMovie
DayTheMovie 7 часов назад
12:05 brought me here lol
Jaden 213
Jaden 213 7 часов назад
We need a ski mask the slump god hot ones episode
Aidan Lewis
Aidan Lewis 7 часов назад
Aye I’m also from NC just as DaBaby is and this being a hot sauce show I’d like to say we got some of the best hot sauce in the US.
Al-Mahdi Sema
Al-Mahdi Sema 7 часов назад
DaBaby: *drinks water* Audience: *laughs*
GOATpelf
GOATpelf 7 часов назад
Get Keanu reeves on the show... IT WOULD BE LEGENDARY!!!
emjiis
emjiis 7 часов назад
we need lil tecca or lil skies
Charlie Bennett
Charlie Bennett 7 часов назад
We gotta get The Who’s who on this show, a someone we’ve never heard of this is bullshit
Jaimee Xzander
Jaimee Xzander 7 часов назад
Get Rico Nasty up in here🔥
Daniel Schwarz
Daniel Schwarz 7 часов назад
Please get Bob weir and John Mayer on the show!!!
2SidedTech
2SidedTech 7 часов назад
The audience was lame as hell imo. Feels scripted as fuck.
Pate Hunter
Pate Hunter 7 часов назад
If u wanna be like DaBaby say hawt not hot
jevon reid
jevon reid 7 часов назад
This nigga kills me🤣
Charlie Bennett
Charlie Bennett 7 часов назад
Da baby???? Really.........wtf
Charlie Bennett
Charlie Bennett 7 часов назад
Who da fuck if dat guy??????
Sophia Freeman
Sophia Freeman 7 часов назад
this live Is bad
Milani Kelly
Milani Kelly 7 часов назад
I’m from Charlotte North Carolina periodtt 💕💕
C-Lo
C-Lo 7 часов назад
U SHOULD GET THE CAST OF LUCIFER ON THIS CHANNEL!!!
Matt O
Matt O 8 часов назад
Can y’all get Dave Chappelle on here?
Brandi Thompson
Brandi Thompson 8 часов назад
AYEEEEE CHARLOTTE 😭🙌🏼🥰❤️ WE IN HERE
dana travis
dana travis 8 часов назад
eating all that hot shit but his grill still shining af
Dalton Cupido
Dalton Cupido 8 часов назад
This nigga asshole be burning lol
LifeofChristy
LifeofChristy 8 часов назад
Best episode everrrrrrr
ocarina ryyynn
ocarina ryyynn 8 часов назад
Should get Johnny Sins
Roderick
Roderick 8 часов назад
Dawg He got them 11s Early af 🤘🏿😈😈
U1traMoon1ight_7
U1traMoon1ight_7 8 часов назад
Y’all really need to bring Lil Dicky on the show it will be lit!!!!
Gordon Ramsay Savagely Critiques Spicy Wings | Hot Ones
31:01
First We Feast
Просмотров 46
BMW M5 F90 vs Ferrari 812 Superfast. 1600 л.с. на двоих
26:03
Ֆեյք Մամա, Սերիա 11 / Fake Mama
25:42
PanArmenian TV
Просмотров 266 тыс.
Billie Eilish Freaks Out While Eating Spicy Wings | Hot Ones
25:27
Shia LaBeouf Sheds a Tear While Eating Spicy Wings | Hot Ones
29:09
Idris Elba Wants to Fight While Eating Spicy Wings | Hot Ones
29:46
Priyanka Chopra Jonas & Jimmy Can't Sit Still While Eating Spicy Wings w/ Sean Evans (Hot Ones)
6:56
Kevin Hart Catches a High Eating Spicy Wings | Hot Ones
22:38
First We Feast
Просмотров 23
Terry Crews Hallucinates While Eating Spicy Wings | Hot Ones
21:54
Я УШЛА ИЗ ШКОЛЫ (заочная школа)
4:48
karrambaby
Просмотров 734 тыс.
D3. MERCEDES AMG GT 63 S 4MATIC+
26:07
smotraTV
Просмотров 1,6 млн
ВЫЖИВАНИЕ С ДРУЗЬЯМИ!!
10:23
Follow Me
Просмотров 494 тыс.
Porsche 911 (992): король спорткаров?
15:49
Авто.ру
Просмотров 222 тыс.
GT-R 1000 сил - ВЗОРВЁТСЯ мотор или нет?
14:40
Дима Гордей
Просмотров 1,6 млн
ВСЯ ПРАВДА О МОЕЙ УЧЁБЕ
42:15
Anastasiz
Просмотров 995 тыс.
ПРЫГНУЛА С ПАРАШЮТОМ на 5 000 000 ???
11:49
Katya Adushkina
Просмотров 847 тыс.